Што звязвае Аляксандру Герасіменю, Антона Матольку, Ганну Бонд і Эдуарда Пальчыса? Ці сапраўды лідары думак у сацсетках пераплюнуць па ўплыву традыцыйныя СМІ? Як ствараць сваіх герояў для беларусаў?

HrodnaMediaRoom запрасіў на дыскусію экспертаў: Франака Вячорку, Андрэя Елісеева, Мікалая Кванталіяні і Эдуарда Пальчыса. Яны паразмаўлялі з гарадзенцамі пра змены ў медыяспажыванні аўдыторыі і лічбавых аўтарытэтаў Беларусі.

Няма сайтаў "модных" і "не модных", "прыгожых" і "непрыгожых", ёсць сайты, якія спраўляюцца з ключавой задачай і не спраўляюцца, — лічыць дырэктар вэб-студыі "Іквадарт" Глеб Койпіш і простай мовай расказвае, як стварыць вэб-праект і застацца задаволеным вынікам.

Ініцыятыва HrodnaMediaRoom выпусціла своеасаблівы гід па свеце новых медыя: 10 тэматычных паштовак — пра тое, як звычайнаму чалавеку арыентавацца ў сучасным лічбавым свеце.

Ілюстраваў паштоўкі вядомы гарадзенскі мастак Алесь Сураў, які з гумарам паглядзеў на праблемы медыя, кібербяспекі і прапаганды.

Як медыя імкнуцца да рэдакцыйнай незалежнасці, у чым можа праяўляцца самацэнзура і ці апраўдана яна, ад чаго залежыць інфармацыйная бяспека Беларусі і якая роля тут беларускай мовы? Пра гэта і многае іншае, уключна з рэдакцыйнай кухняй Tut.by, распавёў падчас сустрэчы ў HrodnaMediaRoom палітычны аглядальнік партала  Арцём Шрайбман.

В начале 2019 года завершился очередной “Лидерский курс”, организованный ОО "БАЖ". Его участники получили много ценных знаний, реализовали полезные проекты. Для сайта Baj.by молодые лидеры рассказали, чему они научились, какие фишки тренера понравились и что запомнилось больше всего.

В начале 2019 года завершился очередной “Лидерский курс”, организованный ОО "БАЖ". Его участники получили много ценных знаний, реализовали полезные проекты. Для сайта Baj.by молодые лидеры рассказали, чему они научились, какие фишки тренера понравились и что запомнилось больше всего.

Традыцыйная, класічная журналістыка перажывае структурныя перамены, звязаныя з прыходам у медыя новых фарматаў. Месца друкаванай прэсы заняў інтэрнэт, журналістаў адціскаюць блогеры, а самыя папулярныя з іх замяняюць чытачам традыцыйныя СМІ.

На канферэнцыях пра інтэрнэт і медыя гучаць ключавыя выразы — "грамадзянская журналістыка", "блогеры як журналісты", "новыя медыя" і "user generated content".

Канфлікт камунікацыйнай эпохі — блогеры і журналісты. Пра гэта на пляцоўцы HrodnaMediaRoom ГА “БАЖ” запрасіў паразважаць аднаго з вядомых палітычных блогераў Беларусі Эдуарда Пальчыса і галоўнага рэдактара гродзенскага партала Hrodna.life Аляксея Шоту.

Журналісты павінны правяраць факты, даваць выказацца апанентам, трымацца прафесійнай этыкі і рабіць узважаны кантэнт. 

Аўдыторыя ж хоча хуткіх рашэнняў, акцэнтаў, вострых меркаванняў, якія і не заўсёды апублікуеш у медыя.

Затое блогеры на сваіх пляцоўках і аўтары, і рэдактары, і мадэратары дыскусій.
 

Ініцыятыва HrodnaMediaRoom падвяла вынікі конкурсу “Будзь у Цэнтры!” і вызначыла аўтара, які зрабіў найлепшы матэрыял тэму грамадскай актыўнасці ў Гродне і на Гродзеншчыне. Імёны пераможцаў сталі вядомыя падчас канферэнцыі “Свабода слова і асаблівасці медыяменеджмента ў Беларусі”, якая адбылася ў Гродне.

У канферэнцыі, арганізаванай Беларускай асацыяцыі журналістаў, узялі ўдзел дваццаць прадстаўнікоў гродзенскай медыясупольнасці, калегі з іншых рэгіёнаў, а таксама эксперты з Мінска — Андрэй Бастунец, Паўлюк Быкоўскі, Ягор Марціновіч і Аляксей Казлюк.