Навіны

18.05.2015

Мінінфармацыі высвятляе ўладальнікаў сайтаў “Тузін Гітоў” і ucpb.org

Следам за “Беларускім Радыё Рацыя” і сайтам Freeregion.info лісты ад міністра інфармацыі Беларусі Ліліі Ананіч атрымалі рэдакцыя музычнага парталу “Тузін Гітоў” і сайт прыхільнікаў Аб'яднанай Грамадзянскай пртыі (АГП) ucpb.org.

15.05.2015

«Белпошта» адмаўляецца распаўсюджваць недзяржаўныя СМІ. Нават насуперак уласнай выгадзе (Дакумент)

Рэдакцыя "Intex-press" (г. Баранавічы) зноў атрымала ад РУП "Белпошта" адмову на просьбу ўключыць газету ў падпісны каталог.

15.05.2015

Мінінфармацыі рыхтуе папярэджанні шэрагу сайтаў? (+Каментар юрыста)

Ужо некалькі рэдакцый сайтаў атрымалі афіцыйныя лісты за подпісам міністра Ліліі Ананіч. Яна інфармуе пра выяўленыя на рэсурсах «парушэнні заканадаўства аб СМІ» і запытвае звесткі пра юрыдычную ці фізічную асобу ўладальнікаў. Верагодна, гэта робіцца дзеля далейшага вынясення афіцыйных папярэджанняў.

14.05.2015

Рэестры распаўсюднікаў: да 1 ліпеня – падаць заяву ў Мінінфармацыі

Распаўсюднікам прадукцыі друкаваных, тэлевізійных і радыёвяшчальных СМІ належыць да 1 ліпеня прадаставіць звесткі пра сябе ў Міністэрства інфармацыі для ўключэння ў адпаведныя Дзяржаўныя рэестры.

12.05.2015

У Анатоля Лябедзькі на мяжы забралі кнігі

Пры вяртанні з Літвы беларускія мытнікі агледзелі аўтамабіль старшыні Аб’яднанай грамадзянскай партыі і забралі на экспертызу 38 асобнікаў яго кнігі “108 дзён і начэй у засценках КДБ”.

11.05.2015

ЮНЕСКА будзе больш пільна сачыць за ўціскам журналістаў у Беларусі?

Арганізацыя ААН па пытаннях адукацыі навукі і культуры заклікае паведамляць пра выпадкі парушэнняў у пытаннях свабоды СМІ.

11.05.2015

Стартаваў сайт belrynok.by

Раніцай 11 мая пачаў працаваць сайт belrynok.by. Яго стварылі і напаўняюць журналісты, якія раней працавалі ў газеце «Белорусы и рынок».

07.05.2015

“Вольнае слова”: як гэта было (ФОТАГАЛЕРЭЯ)

У Дзень радыё, 7 мая, журы “Вольнага слова” зладзіла ўрачыстую цырымонію ўганаравання пераможцаў.

07.05.2015

“Белпошта” і “Белсаюздрук” зноў адмовілі “Газеце Слонімскай” (ДАКУМЕНТЫ)

Абодва прадпрыемствы-манапалісты, спасылаючыся на розныя прычыны, напісалі, што не будуць займацца распаўсюдам недзяржаўнага выдання “Газета Слонімская” і яго дадатку “Отдушина”.

29.04.2015

Мінск: Міліцыя прымусіла незалежных тэлежурналістаў выдаліць відэазапіс

Сябры ГА “БАЖ” Сяржук Краўчук і Наталля Валакіда 29 красавіка здымалі перфоманс, які група актывістаў каля 15-й гадзіны зладзіла каля дыпламатычнага прадстаўніцтва Расійскай Федэрацыі.  

28.04.2015

Мінінфармацыі вынесла 22 папярэджанні за скарачэнне “РБ” і “падобныя парушэнні”

Пра гэта 28 красавіка ў Вярхоўным судзе заявіла кіраўніца Упраўлення прававой і кадравай працы міністэрства Вікторыя Мялешка. У спісе пакараных выданняў ёсць “Вечерний Могилёв”, “Чырвоная зорка” і іншыя, але “Рэспубліка” адсутнічае.

28.04.2015

“Што дазволена Юпіцеру, не дазволена быку”

Вярхоўны суд падтрымаў пазіцыю Міністэрства інфармацыі ў справе вынясення папярэджанняў СМІ за скарачэнне “РБ”.