Навіны

29.10.2019

Паэт Леанід Пранчак выйграў у судах яшчэ 1100 рублёў — і ініцыяваў тры новыя працэсы

Паэт Леанід Пранчак выйграў яшчэ два суды па абароне сваіх аўтарскіх правоў. Адпаведныя рашэнні апублікаваныя на сайце Вярхоўнага суда. Імя Пранчака не называецца, ён згадваецца як «пазоўнік П.»

Мининформ ориентирует СМИ на обеспечение равных условий для всех кандидатов в депутаты
29.10.2019

Мининформ ориентирует СМИ на обеспечение равных условий для всех кандидатов в депутаты

Министерство информации ориентирует региональные СМИ на обеспечение равных условий для всех кандидатов в депутаты, заявил журналистам первый заместитель Министра информации Павел Легкий в Минске на полях форума "Выборы-2019: роль региональных СМИ в формировании общественного мнения по вопросам избирательной кампании".

«Маладзечанская газета» прапанавала адцэнзураваць праграму кандыдата ў дэпутаты
29.10.2019

«Маладзечанская газета» прапанавала адцэнзураваць праграму кандыдата ў дэпутаты

Галоўны рэдактар Маладзечанскай газеты Віталій Крупянькоў «прапанаваў» кандыдату ў дэпутаты па Маладзечанскай выбарчай акрузе №72 Валянціну Цішко прыбраць першы сказ праграмы Руху «За Свабоду», дзе гаворыцца пра адсутнасць дэмакратыі і свабодных выбараў у Беларусі.

Журналистов будут пускать в суды по согласованию с пресс-службой. Минский городской суд ответил БАЖу
28.10.2019

Журналистов будут пускать в суды по согласованию с пресс-службой. Минский городской суд ответил БАЖу

ОО "Белорусская ассоциация журналистов" официально предлагала внести изменение в Инструкции о порядке посещения зданий Минского городского и районных судов таким образом, чтобы облегчить доступ представителей медиа на судебные заседания.

28.10.2019

У "Медыяпрасторы" адбылася дыскусія пра палітычныя рэпрэсіі ў Беларусі

У Гомелі на ток-пляцоўцы “Медыяпрастора” адбылася прэзентацыя кнігі “Дзённікі супрацоўніка НКУС: дакументальнае выкрыццё сталінізму”. Сустрэча перарасла ў дыскусію пра палітычныя рэпрэсіі ў Беларусі, прысутныя згадвалі “аршанскія і гомельскія Курапаты”.

Персанальныя дадзеныя: Закон скіраваны найперш на эканамічную дзейнасць, але закране ўсіх
28.10.2019

Персанальныя дадзеныя: Закон скіраваны найперш на эканамічную дзейнасць, але закране ўсіх

Міжрэгіянальны трэнінг на тэму “Правы журналістаў і персанальныя дадзеныя” прайшоў у Пінску.

Кандыдат у дэпутаты высвятляла, ці можа журналіст наведаць яе сустрэчу з выбаршчыкамі ў Івацэвічах
28.10.2019

Кандыдат у дэпутаты высвятляла, ці можа журналіст прыйсці на яе сустрэчу з выбаршчыкамі

Рэдактар сайта “Першы Рэгіён” Павел Кляўчэня вырашыў наведаць агітацыйнае мерапрыемства ў памяшканні Івацэвіцкага лясгаса з удзелам кандыдата ў дэпутаты Наталлі Голуб, якая балатуецца па Івацэвіцкай выбарчай акрузе № 11. У гэтую акругу ўваходзяць Івацэвіцкі і частка Бярозаўскага раёнаў Брэсцкай вобласці.

28.10.2019

У Беларусі пачне вяшчанне чарговы расійскі тэлеканал. Гэтым разам аб падарожжах па Расіі

Міністэрства інфармацыі выдала дазвол на вяшчанне на тэрыторыі Беларусі расійскаму тэлеканалу «Паехалі!».

27.10.2019

Беларускія фрылансеры пазнаёміліся з умовамі працы калег са Швецыі

Беларускія журналісты-фрылансеры наведалі горад Мальмё, што на самым поўдні Швецыі, і пазнаёміліся з умовамі працы шведскіх калегаў. Падчас візіту ладзіліся сустрэчы з некалькімі суполкамі фрылансераў і сустрэча з сябрамі Праўлення Frilans Syd.

 Ляўрэатамі прэміі імя Алеся Адамовіча сталі Наста Захарэвіч і Вячаслаў Ракіцкі. ВІНШУЕМ!
26.10.2019

Ляўрэатамі прэміі імя Алеся Адамовіча сталі Наста Захарэвіч і Вячаслаў Ракіцкі. ВІНШУЕМ!

Прэмія імя Алеся Адамовіча была заснаваная Беларускім ПЭН-Цэнтрам і мас-мэдыя ў студзені 1995 год за публіцыстыку.

Дзяржаўны канал растлумачыў, чаму не паказаў выступ апазіцыйнага кандыдата
25.10.2019

Дзяржаўны канал растлумачыў, чаму не паказаў выступ апазіцыйнага кандыдата

Выступленне кандыдаткі ў дэпутаты парламента ад “Аб’яднанай грамадзянскай партыі” Ірыны Давідовіч знялі з эфіру дзяржаўнага тэлеканала “Гродна” 23 кастрычніка. Актывістка “Аб’яднанай грамадзянскай партыі” балатуецца па Іўеўскай выбарчай акрузе № 54. Яна заявіла, что на дзяржаўным ТБ спужаліся слова “імпічмент”. Але як тлумачыць забарону кіраўніцтва тэлеканала?