Гомельская вобласць

30.11.2017

Толчын: Трымаў мікрафон — атрымай штраф

Суд Чыгуначнага раёна Гомеля 30 лістапада аштрафаваў журналіста-фрылансера Андрэя Толчына на 25 базавых велічыняў (575 рублёў) за сюжэт на «Белсаце», які называўся: “40 градусаў, пагрозы і вада з туалета. Працаўнікі гомельскага “Каштану” пра невыносныя ўмовы".

29.11.2017

Кастуся Жукоўскага дзясяты раз за год аштрафавалі за супрацоўніцоўніцтва з "Белсатам"

Суддзя Чыгуначнага раёна Гомеля Яўген Шаршнёў аштрафаваў журналіста Кастуся Жукоўскага на 30 базавых велічыняў (690 рублёў) паводле артыкула 22.9 КаАП – за сюжэт, паказаны 3 кастрычніка на тэлеканале "Белсат" пад назвай: "40 градусаў, пагрозы і вада з туалета. Працаўнікі гомельскага "Каштану" пра невыносныя ўмовы". Суд прыняў такое рашэнне нягледзячы на прадастаўленую даведку з "Белсата" пра тое, што Жукоўскі не з'яўляецца штатным супрацоўнікам тэлеканала.

Кастуся Жукоўскага прымусова даставілі ў міліцыю
24.11.2017

Гомельскага журналіста Кастуся Жукоўскага прымусова даставілі ў міліцыю і склалі пратакол (абноўлена)

Журналіста-фрылансера з Гомеля Кастуся Жукоўскага 24 лістапада міліцыянты прымусова забралі ў Чыгуначны раённы аддзел унутраных спраў. У РАУСе на Жукоўскага склалі пратакол паводле артыкула 22.9  КаАП за сюжэт для тэлеканала "Белсат".

08.11.2017

Журналістаў Марыну Драбышэўскую і Яўгена Меркіса выклікаюць у міліцыю

Нагодай для цікаўнасці з боку праваахоўных органаў стала відэа з суда над іншай гомельскай журналісткай Ларысай Шчыраковай, якую абвінавачвалі ў супрацы з замежным СМІ без акрэдытацыі па артыкуле 22.9.

04.11.2017

У Калінкавічах суд пакараў буйнымі штрафамі журналістаў-фрылансераў

Суддзя Калінкавічскага раёна Людміла Севасцьянава з перапынкам у адзін дзень пакарала гомельскіх журналістаў-фрылансераў Кастуся Жукоўскага і Андрэя Толчына штрафамі — кожнага на 40 базавых велічыняў, альбо на 920 рублёў.

Сябры БАЖ сабралі перадачу для Жаляна Віё
26.10.2017

Сябры БАЖ сабралі перадачу для Жаляна Віё

Сябры Гомельскай філіі ГА “Беларуская асацыяцыя журналістаў” сабралі харчовую перадачу для грамадзяніна Францыі Жаляна Віё (Jolan Viaud), які знаходзіцца ў гомельскім СІЗА.

19.10.2017

Ларысу Шчыракову пакаралі штрафам за таблічку з надпісам "Я — нячэсны журналіст"

Суд Гомельскага раёна пакараў журналістку-фрылансерку Ларысу Шчыракову штрафам за несанкцыянаваны пікет. Пікетам суд прызнаў таблічку на шыі журналісткі з надпісам "Я — нячэсны журналіст".

11.10.2017

Эканамічны суд у Гомелі прызнаў здымак газеты над сметніцай абразлівым

У Эканамічным судзе Гомельскай вобласці 11 кастрычніка завершаны разгляд пазову абласной дзяржаўнай газеты “Гомельская праўда” да  архітэктара, сябра га "БАЖ" Сяргея Ляпіна. Суддзя Алена Каражанец прызнала здымак  архітэктара, на якім ён трымае газету над сьметніцай, абразлівым для выдання.  Ляпін  абавязаны сплаціць судовую пошліну і выдаткі газеты на адваката — агулам звыш 1 800 рублёў.

05.10.2017

Журналістку Шчыракову аштрафавалі за асвятленне візіту Алексіевіч на яе малую радзіму

У Петрыкаве журналістку Шчыракову аштрафавалі на 690 рублёў — за здымкі візіту лаўрэата Нобелеўскай прэміі па літаратуры Святланы Алексіевіч у Капаткевічы на яе малую радзіму.

05.10.2017

Шосты штраф Ларысе Шчыраковай за фрылансерства

Суддзя Гомельскага раёна Вольга Фядосава 4 кастрычніка аштрафавала журналістку-фрылансера Ларысу Шчыракову за супрацу з замежным СМІ без акрэдытацыі.

Гомельскі фрылансер Кастусь Жукоўскі атрымаў дзясяты штраф за сёлета
03.10.2017

Гомельскі фрылансер Кастусь Жукоўскі атрымаў дзясяты штраф за сёлета

Суддзя Гомельскага раёна Тамара Застаўнецкая 3 кастрычніка вынесла адміністрацыйны штраф журналісту-фрылансеру Кастусю Жукоўскаму за супрацоўніцтва без акрэдытацыі з польскім спадарожнікавым тэлеканалам “Белсат”.

За асвятленне візіту Святланы Алексіевіч у Капаткевічы будуць судзіць журналістку Шчыракову
03.10.2017

За асвятленне візіту Святланы Алексіевіч у Капаткевічы будуць судзіць журналістку Шчыракову

Гомельскую журналістку Ларысу Шчыракову 5 кастрычніка выклікаюць у Петрыкаўскі раённы суд па абвінавачанні ў незаконным вырабе і распаўсюдзе прадукцыі СМІ — нібыта за працу без акрэдытацыі для польскага тэлеканала “Белсат”.