Архіў

23.01.2013

“Гэтак можна будзе пазбаўляць журналістаў акрэдытацыі за парушэнне правілаў дарожнага руху...” (+Гісторыя пазбаўлення акрэдытацыі і дэпартацый з 1997 г.)

Намеснік старшыні ГА “БАЖ” Андрэй Бастунец каментуе навіну пра пазбаўленне акрэдытацыі журналіста “Еўрапейскага радыё для Беларусі” Паўла Свярдлова. 

22.01.2013

ГА “БАЖ” зноў хадайнічае пра змены ў заканадаўстве аб СМІ

Жанна Літвіна і Андрэй Бастунец перадалі ў профільную камісію новаабранай Палаты прадстаўнікоў Нацыянальнага сходу прапановы арганізацыі па змяненні закона “Аб СМІ”.

18.01.2013

ГА "БАЖ” узнагародзіў лепшыя філіі і суполкі за 2012 год / Гомель

18 студзеня ў Гомелі ўзнагародзілі самыя актыўныя і крэатыўныя рэгіянальныя суполкі арганізацыі і іх кіраўнікоў.

11.01.2013

Нашы за мяжой: Шпіёнскі дэтэктыў Яўгена Сулыгі

Амбітны і вядомы ў Беларусі спецыяліст па журналісцкіх расследаваннях стаў адным з першых палітуцекачоў-журналістаў у Ангельшчыне. Напярэдадні ад’езда Яўгена зацягалі ў суд, пракуратуру, КДБ. Невядомыя нават здзейснілі напад на дачку журналіста. Тады было вырашана – ад’езд.

03.01.2013

Віталь Цыганкоў: “І Лукашэнка кажа: пра мяне кепска піша толькі такі Цыганкоў са “Звязды”…”

Віталь Цыганкоў – гэта сучасны Пане Каханку. Бо невядома, чаго пра яго можна пачуць больш – баек ці праўдзівых гісторый.

29.12.2012

Нашы за мяжой. Руслан Шошын: паміж Мядзелам і Варшавай

"Мару адкрыць у Беларусі журналісцкую навучальную установу еўрапейскага ўзроўню. Я зараз навучаюся ў лабараторыі рэпартажу – гэта курсы, дзе вучаць менавіта рэпарцёрскай працы, у розных відах медыя: радыё, газетах, тэлебачанні. Гэтага ў Беларусі вельмі не хапае. Цяпер у нашай краіне журналістыка выглядае зусім па-іншаму: вучаць нейкаму аднаму накірунку і прымушаюць усіх стажыравацца толькі ў афіцыйных медыя..."

22.12.2012

Нашы за мяжой: Віктар Дзятліковіч

Нататкі вучыўся пісаць у "БелаПАН"; артыкулы -- у "Белорусской деловой газете" і "Белорусской газете"; радыёэфір асвойваў на "Радыё Свабода"; тэлеэфір -- у беларускім бюро "Грамадскага расійскага тэлебачання" (ОРТ). Скандальныя рэпартажы атрымліваліся ў "Программе Сергея Доренко", рэпартажы з вайны -- на тэлеканалах "ТВ-6" і "ТВС". Дзесьці ў прамежках былі "Московские новости" (прыемна ўзгадаць) і "РТР" (забыцца як страшны сон). З 2007 года -- у "Русском репортере", -- піша пра сябе сам аўтар.