Майстэрня

(НЕ) снимай меня, фотограф! Какие данные нельзя публиковать без согласия ОБСУЖДАЙТЕ
13.02.2018

(НЕ) снимай меня, фотограф! Какие данные нельзя публиковать без согласия ОБСУЖДАЙТЕ

Памятка, созданная на основе выступления адвоката Сергея Зикрацкого и юриста Елены Лысаковой «Частная жизнь и журналист, что можно, что нельзя» по поводу Дня защиты персональных данных.

Сотні тысяч чытачоў газеты кожны тыдзень. Як? Майстар-клас ад «КП в Белоруссии»
09.02.2018

Сотні тысяч чытачоў газеты кожны тыдзень. Як? Майстар-клас ад «КП в Белоруссии»

Адзінае штодзённае друкаванае незалежнае выданне ў Беларусі — газета  «Комсомольская правда в Белоруссии». Газета выходзіць 5 разоў на тыдзень: 4 разы 16–24 паласы накладам 30–35 тыс асобнікаў, і "таўстушка" ад 32 да 48 старонак накладам у 206–210 тысяч асобнікаў. «Кожную газету — чытае 3-4 чалавекі. Гэта значыць, што «талстушка» трапляе ў рукі прыкладна да 750 тысяч чытачоў», — кажа галоўны рэдактар «Комсомольской правды в Белоруссии» Андрэй Ляўкоўскі. Рэдактары выдання Вольга Анцыповіч, Іна Брызінская і Андрэй Ляўкоўскі правялі адкрытую лятучку ў Прэс клубе Беларусь.

"Снять достойную позитивную историю сложнее, чем снять историю про проблему", — фотограф Катя Богачевская
01.02.2018

"Снять достойную позитивную историю сложнее, чем снять историю про проблему", — фотограф Катя Богачевская

В Вильнюсе состоялась итоговая встреча участников образовательного курса ОО «БАЖ» «Лови момент. Основы фотожурналистики». В качестве тренера выступала основатель и директор «Фотографики» Катя Богачевская. «Фотографика» — это петербургское учебное заведение в области документальной фотографии и фотожурналистики. Участники встречи много говорили о современных тенденциях в фотографии, о слиянии арт и док, личных проектах и продвижении себя как фотографа. Предлагаем краткий конспект лекции о том, как создавать материалы в популярном нынче жанре фотоистории.

19 фішак, якія трэба ведаць, калі вы пачынаеце займацца лонгрыдамі
29.01.2018

19 фішак, якія трэба ведаць, калі робіце лонгрыд

Напрыканцы студзеня ў Мінску адбылася сустрэча філій ГА “БАЖ” для абмену досведам і развіцця ўзаемасувязяў паміж філіямі. На фінальнай сустрэчы, арганізаванай ўдзельнікам лідарскага курса Антонам Сурапіным, журналісты з 10 рэгіёнаў Беларусі гаварылі пра лонгрыды.

08.06.2017

19 ідэяў для журналісцкіх спецпраектаў у медыях

У Гродне адбылася другая «Фармальная міжрэгіянальная сустрэча сябраў БАЖ». На мінулай сустрэчы ў Баранавічах журналісты выпрацавалі 25 парадаў, дзе шукаць «у чыстым полі» тэмы і герояў для публікацый. Гэтым разам прадстаўнікі Слуцка, Баранавічаў, Слоніма і Гродна абмяркоўвалі журналісцкія спецпраекты ў рэгіянальных медыях. Што рабіць? Як рабіць? З якімі цяжкасцямі можна сутыкнуцца?

25 парадаў, дзе шукаць «у чыстым полі» тэмы і герояў для публікацый
16.05.2017

25 парадаў, дзе шукаць «у чыстым полі» тэмы і герояў для публікацый

Дзе шукаць «рыбу ў часы бязрыб'я» — у Баранавічах журналісты склалі спіс, дзе можна знайсці герояў і тэмы для сваіх артыкулаў.

Як зрабіць добрае інтэрв’ю: 10 парадаў Сяргея Шапрана
04.04.2017

Як зрабіць добрае інтэрв’ю: 10 парадаў Сяргея Шапрана

Рэдакцыя газеты “Новы час” у межах конкурсу маладых журналістаў імя Аляксея Караля арганізавала майстар-клас Сяргея Шапрана. Ён падзяліўся вопытам, як зрабіць інтэрв’ю і потым не пашкадаваць пра гэта.

19.10.2016

Прасоўванне кантэнту ў сацыяльных сетках. Што важна рабіць рэдакцыям СМІ

Медыяэксперт Паўлюк Быкоўскі на курсах і ў публікацыях  не стамляецца нагадваць беларускім калегам пра важнасць вядзення камунікацыі з чытачамі праз сацыяльныя сеткі.

Як стаць добрым фатографам: парады Аляксандра Саенкі
10.10.2016

Як стаць добрым фатографам: парады Аляксандра Саенкі

Гродзенскі фатограф, сябра Беларускай асацыяцыі журналістаў, Аляксандр Саенка неаднаразова станавіўся пераможцам міжнародных фотаконкурсаў, фіналістам незалежнага конкурсу Belarus Press Photo.

Лявон Вольскі
09.08.2016

Зноў выбары. Што пра іх пісаць?

Парламенцкая кампанія на самым піку. Аднак асаблівай увагі да выбараў у СМІ не заўважна. Як зрабіць іх цікавымі для аўдыторыі? Пра што пісаць, калі асноўныя ньюсмейкеры не кандыдаты, а чыноўнікі, “выбарчы каляндар” і фармальныя працэдуры. Прыгадаем прыклады асвятлення выбараў у СМІ якія запомніліся ў апошнія гады.