Аператыўныя справаздачы

02.05.2016

Масмедыя ў Беларусі №1(47) (cтудзень – сакавік 2016 г.)

“Існуе пэўная верагоднасць таго, што за кантэнтам будуць сачыць больш актыўна. Магчыма, паспрабуюць спыніць распаўсюд негатыўных чутак або спробы самаарганізацыі людзей…”, - Паўлюк Быкоўскі, медыяэксперт.

01.02.2016

Масмедыя ў Беларусі – 2015 №6(46). Выніковы аналітычны агляд

Асноўным чыннікам, які ўплываў на становішча са СМІ ў Беларусі ў 2015 г., былі выбары Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь. Яны адбыліся ў кастрычніку 2015 г. Напярэдадні выбараў заканадаўства пра СМІ і практыка яго застасавання сталіся больш жорсткімі. Магчыма, на гэта паўплывала і імкненне ўладаў узмацніць кантроль над асвятленнем сродкамі масавай інфармацыі эканамічнай сітуацыі ў краіне, якая пачала пагаршацца.

25.01.2016

Масмедыя ў Беларусі №5(45) (кастрычнік – снежань 2015 г.)

“У Беларусі змены заўсёды адбываюцца па прынцыпе “адзін крок наперад – два назад… Нам патрэбныя не касметычныя змены, а сістэмныя рэформы беларускага медыязаканадаўства” – Міхась Янчук, намеснік старшыні ГА “БАЖ”.

18.11.2015

Масмедыя ў Беларусі №4(44) СПЕЦВЫПУСК

Сціслыя звесткі пра выбары Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь – 2015. Становішча ў галіне СМІ напярэдадні выбараў (фон выбарчай кампаніі). Захаванне правоў журналістаў і СМІ падчас выбарчай кампаніі.