НЕ - ВАЙНЕ!

Што пішуць

Marketing.by
03.04.2017

Как беларусские онлайн-медиа отслеживают эффективность работы редакции. Marketing.by

Marketing.by — профессиональное издание для маркетологов, дизайнеров, креативщиков, рекламистов и арт-менеджеров. Основные материалы — примеры реализованных проектов, рекламных кампаний, новые идеи, истории о специалистах и их работе, образовательные и аналитические статьи. Ежедневная аудитория проекта — около 5 тысяч человек.

Як газеты пісалі пра павышэнне пенсійнага ўзросту. Фота з сайта naviny.by
16.05.2016

“Рэформа” ці проста “змены”? Як газеты пісалі пра павышэнне пенсійнага ўзросту

Як дзяржаўныя і незалежныя СМІ рыхтавалі грамадскую думку да павышэння пенсійнага ўзросту? Аналіз тэматычных матэрыялаў у друкаваных СМІ.

Жыццё па новых мытных правілах – ці адказалі абласныя газеты на надзённыя пытанні?
10.05.2016

Жыццё па новых мытных правілах – ці адказалі абласныя газеты на надзённыя пытанні?

Кантэнт-аналіз абласных выданняў “Брестский курьер” і “Заря”, г. Брэст, Брэсцкая вобласць.

Дзень алігарха: даследаванне рэакцыі беларускіх друкаваных СМІ на арышт Юрыя Чыжа
28.04.2016

Дзень алігарха: даследаванне рэакцыі беларускіх друкаваных СМІ на арышт Юрыя Чыжа

11 сакавіка стала вядома пра затрыманне вядомага беларускага бізнесмена Юрыя Чыжа. Ён, а таксама некаторыя з яго бізнес-партнёраў і зараз знаходзяцца за кратамі.

Ці ведаюць у БелТА словы “акцыя” і “мітынг”?
06.04.2016

Ці ведаюць у БелТА словы “акцыя” і “мітынг”?

Аналіз паведамленняў БелаПАН і БелТА ў лютым 2016 г. на тэму “Канфлікт улады і прадпрымальнікаў, акцыі пратэсту ў Мінску і рэгіёнах”.

Аўтарскія калонкі ў дзяржгазеце: “Гандурас, Гандурас! Мы з табой у складаны час”
31.03.2016

Аўтарскія калонкі ў дзяржгазеце: “Гандурас, Гандурас! Мы з табой у складаны час”

Аналіз аўтарскіх калонак дзяржаўнай газеты “Рэспубліка” і незалежнага інтэрнэт-выдання Naviny.by у лютым 2016 г.

Раёнкі: пра мясцовыя навіны – “паводле інфармацыі БелТА”?
29.03.2016

Раёнкі: пра мясцовыя навіны – “паводле інфармацыі БелТА”?

Аналіз рэгіянальнай прэсы па слядах трагічных падзеяў атручвання газам шасці чалавек у Барысаве і дзвюх жанчын у Слуцку.

«Пісьменніца, якая хоча жыць дома». «Тэма Алексіевіч» у лічбах
15.03.2016

«Пісьменніца, якая хоча жыць дома». Даследаванне рэакцыі СМІ на «тэму Алексіевіч»

Сусветныя СМІ працягваюць трымаць “тэму Алексіевіч” навідавоку. На мінулым тыдні лаўрэатка Нобелеўскай прэміі па літаратуры дала эксклюзіўнае інтэрв’ю “Нямецкай хвалі”.  “Я – пісьменнік, які хоча і павінен жыць дома”, – зазначыла яна ў часе гутаркі. Але акурат “дома” пра поспех пісьменніцы пішуць далёка не ўсе. Праз некалькі месяцаў пасля ўручэння прэміі Марыя Савушкіна вярнулася да тэмы і прапануе вынікі свайго даследавання.    

@sovbel ці @nasa_niva: хто ў студзені твітнуў больш?
16.02.2016

@sovbel ці @nasa_niva: хто ў студзені твітнуў больш?

Даследаванне прысутнасці друкаваных медыяў у Інтэрнэце.

14.12.2015

Інтэрв’ю: ціхая смерць газетнага жанру?

Усё менш у друкаванай прэсе можна сустрэць цікавых інтэрв’ю. Рэзанансных і сенсацыйных матэрыялаў у гэтым жанры ўвогуле не прыгадаць. Ці сапраўды газетнае інтэрв’ю памірае? Як выкарыстоўваюць журналісты і рэдакцыі гэтую журналісцкую форму? Якіх герояў прадстаўляюць аўдыторыі? Каб адказаць на гэтае пытанне, быў праведзены параўнальны кантэнт-аналіз дзяржаўнай “Народнай газеты” і незалежнай “Народнай волі” за кастрычнік 2015 г.